Posílání energie - experiment (měření před / po)

23.05.2013 19:46

 

Návod:


1. očistění
2. štít, pokud víte, že ten druhý nemá v sobě negativní energii, tak nemusíte
3. napojit se na Astrální otisk (fotka, jméno, vybavit si obličej..)
4. záměr posílat vlastní energii druhému


Experiment 1: Vzájemné posílání energie

Původní hodnoty: Já 90+ 0-  On neměřeno
Po 5 min posílání: Já 95+ 0- On 120+ 0-
Před druhým posíláním: Já 96+ 0  On 250+ 0-
Po druhém 5 min posilani: Já 105+ 0- On 96+ 0,05-

Pravděpodobně ho srazila negativní energie z bloku v těle, která se do těla vyplavila.


Experiment 2: Posílání bez štítu, neočištěnému člověku

Pred posíláním: Já 90+ 0,52- On neměřeno
Prvni posílání 6 min: Neměřeno
Po hodině druhé posílání 5 min: Já 82+ 6,5- On neměřeno

Bylo to jednosměrné posílání "klient" byl po opici, bolela ho hlava, byl ospalý tudíž klasicke příznaky negativní energie. Schválně jsem si nevytvořil štít a zkusil, zda se negativní energie na mě přenese. A přesně tak se stalo, začala mě bolet hlava a začal jsem byt ospalý a ho hlava bolet přestala a začal být plný energie.

Takže pokud nechcete aby Vás bolela hlava, byli jste ospalí či u Vás vypukla nemoc, tak si před posíláním energie vytvářejte štít. Lze to často vidět u primitivních léčitelů, kteří při léčení na sebe převezmou část nemoci léčeného.