Pojem Bůh a Křesťanství - Nebe a Peklo

06.06.2013 03:43

 

Článek jsem se rozhodl napsat, protože mě napadlo proč většina Čechů jsou Ateisti a nevěří v Boha, i když často k Bohu mají blízko.

 

Křesťanství:

Je to náboženství s dlouhou tradicí a jednou unikátnosti - v žádném jiném Náboženství nemají Boha s jménem Bůh. Křestanství si takto automaticky přivlastnilo všechny Bohy, protože svému Bohu říkají Bůh a tudíž i proto znechutili slovo Bůh mnoha lidem, kteří se jenom díky Křesťanství hlásají k Ateismu. Hodně lidí nedokáže akceptovat to, že jediný univerzální Bůh (Křesťanský) nás bude trestat nekonečným peklem a utrpením. Proč by to měl dobrý Bůh dělat ? Proč člověk podle Křesťanství nemá nárok na druhou šanci a je buď odměněn Nebem, nebo potrestán nekonečným Peklem.

 

Právě proto se hodně lidí začne hlásit k Ateismu, protože by v Boha věřili, ale nevěří v Křesťanského Boha který trestá nekonečným peklem. I já jsem se kdysi hlásil k Ateismu, protože se mi zhnusilo Křesťanství a slovo Bůh. Nejméně 3 roky mi trvalo, nez jsem z sebe vypudil zášť vůči slovu Bůh a než jsem to slovo v  sobě očistil od Křesťanských nečistot, které na toto slovo navalili.

 

Slovo závěrem:

Doporučuju přestat brát slovo Bůh jako Křesťanský symbol a začít ho používat jako symbol univerzální, nejvyšší. Pokud se nám nedaří slovo Bůh očistit od Křesťanských sprominutím sraček, tak použivejme jmeno Adonai (Adonaj), Stvořitel.