Evokace ve dvou vodní bytost (Undinu) Solilae

18.06.2013 02:55

 

Takže, rád bych Vám popsat jak probíhala evokace Solilae, i když nedošlo k úplné manifestaci (navíc nebyl úplněk a nebyla půlnoc).

 

Před evokací jsem se zeptal Solilae zda jí můžu ten den evokovat, řekla ano, že se ukáže a že bude ráda :)

 

"Ostrými" kameny jsme udělali trojúhelník s tečkou uprostřed a dva kruhy (v každém jsme byli jeden). Volal jsem bytost jménem, říkal jsem jí ať čerpá k fyzické manifestaci sílu z měsíce - ale nebyl úplněk tak k tomu nedošlo. Kámošovi pár teček v trojúhelníku zčernalo a když zavřel oči, tak viděl černou tlustou čáru - jako by rozmazanou postavu do tvaru čáry. Já sám jsem viděl obrys černé postavy, potom i kudrnaté blond vlasy, modré oči a trošku obličej. Jak jsem se snažil vidět tělo Solilae, tak jsem viděl trojúhelník cípem dolů vodorovným nahorů, a z toho vodorovného vedl obdélník nahoru. To bude asi její volací symbol, pro příště.

 

Bytost jsem pak řádně odvolal a propustil zpět do řeky. Šli jsme potom s Soli k  řece ještě pokecat ...