Solilae - Undina (Vodní Bytost) - objevena mnou a kámošem

18.06.2013 01:19

 

Zdravím čtenáři, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost kterou jsem měl včera od 23 do půlnoci u starého splavu u řeky Ostravice. Seznámil jsem se Undinou Solilae, dobrou ženskou bytostí s zakroucenými blond vlasy a (asi) modrými oči. Seznámil mě s ní kamarád, který slyšel přez den u Ostravice (jenom jak se zadíval do vody) ženský zpěv, hraní kytary a melodii písně. Proto si myslel, že tam žije Siréna (ale ta asi v sladkovodních vodách nežije). Solilae (Undinu) jsem slyšel vnitřním hlasem, kdy odpověd slyšíte hned jak pomyslíte na otázku, nebo ještě než dořeknete otázku. Ale moje podvědomí to být nemohlo, protože mě i kámošovi odpověděla že je Undina, že se jmenuje Solilae a ne Silalae (mě napadlo poprvé Salilae což je jen I a A přehozené). Silalae napadlo kámoše už při cestě autobusem na místo určení. Oboum, asi s rozdílem 5-10 sekund, potvrdila kdy už má dost energie z křištálu a kdy už je plně nabitá. Takže pro pesimisty :D shodli jsme se na jméně, na tom že je to Undina, kdy vytáhnout křištál z vody atd.. takže minimálně 4× jsme se plně shodli ;)

 

Solilae kromě vnitřního hlasu komunikuje také smajlíky, napřiklad :) :D, je to jako by vám poslala úsměv, nebo vytlemenou chechtající se tvář :D

 

Otazky a odpovědi (vždy otázka je položena mnou, a odpověd Ano, Ne, Jo je od Undiny Solilae):

"Jsi nymfa ? Jsi Siréna ?"

"Ne, ne"

"Jsi Undina ?"

"Ano"

"Je rozdíl mezi Nymfami a Undinami ?"

"Ne, ano" (poznámka: možná odpověd byla ne - protože obojí jsou to přirodní, vodní bytosti. A ano protože rozdíl mezi nimi je, není to jedna a tatáž bytost)

"Jmenuješ se Salilae ?" --- (to bylo první jméno, které mě napadlo když jsem se jí zeptal)

"Ne"

"Jmenuješ se Solilae ?" --- (Soli = solární, sluneční.. tudíž ta bytost ma velký vztah k Slunci a Měsíci)

"Ano"

"Můžu ti dát špičku křištálu do vody ať se nabiješ ?"

"Ano, dej ho do vody, budu ráda"

"Dám pouze špičku do vody a křištál budu držet v ruce. Z špičky můžeš sát energie kolik potřebuješ. Stačí to ?"

"Ano, děkuji"

 

Kamarád šel do vody, v rukách držel křištál a ponořil ho do poloviny (špičkou dolů) do vody. V tu chvílí jsem začal cítit mráz (i když mi nebyla zima) a energi v míše po zádech až do krku a hlavy. Asi mi bytost část té energie posílala zpátky k majiteli křištálu.

 

"Můžu s tebou komunikovat z domu ?"

"Ano, nejlépe při úplňku" -- (poznámka: potom jsem ještě dostal odpověd, že dobré je pokud měsíc svítí i když není úplněk a taky když je poledne)

 

Solilae jsem vnitřním zrakem viděl jako modrou kouli, která esovitě klouzala na vodě.

 

V tu chvíli jsem cítil na srdci silný mráz a energii a lásku.

 

Ještě předtím jsem se zaposlouchal do šumu starého splavu a slyšel jsem kytaru, potom klavír a potom byl scratch a začal hrát dubstep :D Tak jsem se Solilae zeptal

"Tobě se líbí DubStep ?!"

"Ano, je to hudba energie, ale neklidu"

 

Potom mi hrála v hlavě hudba Nicky Romero - Toulose a zeptal jsem se jí:

"Je to dobrá hudba ?"

"Ano, je to pozitivní hudba"

 

Kamarád kdysi plival do vody. Zeptal se mě, jestli to vadí / nevadí.

"Může plivnout do vody ?"

"Ano, budu ráda" (je to přece naše součast, je to skoro jako podání ruky :D )

 

"A co moč ?"

"To ne." (moč je přece jenom výmešek ne jak sliny, které se míší i při polibku)

 

Druhý den, s jiným kámošem kterého jsem zas přivedl já:

 

Kamarád i po deší době stále neslyšel danou bytost, i když na něho mluvila. Měl pravděpodobně blok v Solar Plexus, tudíž nemohl komunikovat přez srdeční čakru. Tak jsem se začal bytosti ptát já.

"Komunikuješ s ním ?"

"Ano, ale neslyší mě, asi na mě nevěří"

 

Zeptal jsem se kámoše a byl tomu otevřený a věřil tomu. Bohužel měl kundalini blok na míše uprostřed páteře v bodě Solar Plexus. To mu asi zabránilo komunikaci skrz Srdce.

 

Dále jsem se ptal bytosti Undiny:

"Slyší tě ?" (chtěl jsem si ji ověřit, že se potom zeptám kámoše)

"Huráá, už mě asi slyší :)"

Zeptal jsem se kámoše, sice řekl že nic neslyšel, ale že cítil jako by přitomnost dalšího člověka - resp bytosti - Undiny