Osvícení - moje krátkodobá zkušenost s ním

16.06.2013 04:17

 

Slovo úvodem:

Doporučuji si nejdřív přečíst tyto dva články, které mi přinesly onu zkušenost Osvícení.

 

O stavech vědomí: www.paulbrunton.cz/index.php?id=clanek30
Příběh Buddhy : www.kwanumzen.cz/text/smysl_budd.htm

 

Dobrý den, rozhodl jsem se s Vámi podělit o moji zkušenost Osvícení, nejedná se však o dlouhodobé, nemůžu tvrdit že jsem osvícen, ale můžu pravdivě řici že na pár minut jsem byl. Byl to zajímavý okamžik, bohuže se mi vratilo EGO a jakmile jsem napsal "Já" tak jsem dostal okno a skoro všechno, nad čím jsem v té chvíli přemýšlel, jsem zapoměl. Ego nebylo přitomno u toho okamžiku, proto si to ego nepamatovalo.

 

Popis zážitku:

Bylo to nádherné, jako bych znal cely Vesmír, měl jenom samé odpovědi žádné nové otázky ! Uvědomoval jsem si jak je celý svět prostý a jednoduchý a že jenom my si to ztížíme nazíráním na něj. Bylo to jako by se všechny střípky, puzzle poskládali do jednoho celku a nechyběl Vám ani jeden díl, nenastávala žádná otazka. Jak to začalo se dočtete níže.

 

Začalo to řešením problému nízke sebedůvěry v Magii a celkově. Nejsem zrovna ten typ člověka, který na 100% věrí, že něco dokáže. Pak jsem si začal pročítat článek "O stavech vědomí" a až jsem si ho dočetl do konce, tak to nastalo. Byl jsem dost ospalý, takže ego bylo pravděpodobně utlumené a nečinné. Právě to mi dalo tu šanci, zažít to co jsem zažil. Poprvé v živote jsem znal na všechno odpověd a žádné nove otázky nenastaly. Znal jsem všechno, znal jsem celý Vesmír, byl jsem tím Vesmírem ! Uvědomoval jsem si jak je všechno jednoduché a prosté, jen my na to nabalujeme haldu hovadin a ztěžujeme si to sami. My potřebujeme X teorií, mýtu, pravd z kterých si pak vybírame nejpravděpodobnější možnost. PROČ ?!! Myslíte, že Buddhisté hledají logické řešení na otázky ? NE ! Odpovědi najdete pouze v meditaci - při stavu mysli prázdnoty. Ano je to tak, aby jste nalezli odpovědi, musíte vstoupit do prázdnoty. Prázdnota obsahuje všechno a přece nic, je v ní obsaženo všechno vědní lidstva a Vesmíru.

 

,,Tajemství úspěšného přechodu do transcendentního stavu je založeno na zachování vědomí, ale nikoli na zachování vědomí sebe. Neboť jestliže si to v okamžiku kdy upadáte do čtvrtého stavu náhle uvědomíte, budete vrženi zpět do normálního stavu. Pocit ega musí proto zcela ustoupit dříve, než může být uskutečněn přechod.. Dokud si ego uvědomuje, co se s ním děje, není možný přechod. Nesmí mu být dovoleno, aby se vetřelo do tohoto kritického okamžiku"

 

Právě po přečtení toho, jsem zažil ten neuvěřitelný stav. Ego si to neuvědomovalo, bylo ospalé, nevěnovalo se tomu co se se mnou děje. Co se se mnou dělo jsem popsal výše. Potom jsem napsal kámošovi "Já jsem vyřešil ten svůj problem s sebedůvěrou" a pravě to "Já" ego mi dalo ránu a najednou jsem měl úplné okno, nevěděl jsem nad čím jsem posledních 3-5 minut přemýšlel. Všechna tajemství Vesmíru z mé hlavy byla ta tam. Horkotězko jsem se pomalu půl hodiny rozpomínal alespon na části věcí, nad kterými jsem přemýšlel v tom stavu Osvícení. Jenomže jsem měl při tom stavu 1000 myšlenek za sekundu a už ani zdaleka nevím, o čem všem jsem to vůbec přemýšlel.

 

Chcete dosáhnout podobného zážitku ? Pak je pro Vás určena metoda NEVÍM, čímž si odpovídate na vše.

Kdo jsem ? - Nevím

Odkud jsem ? - Nevím

Proč jsem tu ? - Nevim

A tak dále. Jde o to pozastavit mysl, nepřemýšlet nad možnostmi Jsem muž, člověk, Jsem Petr atd..  chce to praktikovat denodenně a účinek se k Vám dostaví a i kdyby jste nezažili Osvícení, tak nezoufejte, pomůže Vám to při meditaci najít otázky nejen na problémy. Aby se člověk dozvěděl přičinu, musí se nejdřív vzdát a přiznat, že nic neví. Až potom se mu dostane odpovědi.