Začátek - Sen získání knihy Ignitus magic

23.06.2013 18:06

Rozhodl jsem se pomalu sepsat svojí první knih s názvem Ignitus magic, získal jsem ji ve snu a pak mě napadlo, že bych ji mohl sepsat (sny přece nejsou náhoda). Tento článek bude o tom, jak jsem ji získal ve snu, což bylo prvotní získání knihy a potom i nápad, ji sepsat. Můžete se časem těšit i na Aqua magic a Solar and Lunar magic (Vodní Magie / Solární a Lunární magie). Budou to pravděpodobně dvě odlišné knihy, obě budou diktovány bytostí Solilae, Undinou (vodní bytost) která jak napovídá název Sol = Solární, Sluneční. Měsíc zase odráží svit Slunce v noci, tudíž bytost je napojena jak na Solární energii tak na Lunární. Největší sílu má bytost v poledne (kdy je Slunce nejsilnější) a taky za ůplňku, kdy je zase měsíc nejsilnější.

 

Co v knize Ignitus magic můžete v budoucnu najít:

-sen o knize Ignitus magic a kobkách ("katakomby" či sklepení, naštěstí bez mrtvol)

-rozhovory s ohnivými bytostmi, Salamandry.. (samozřejmě mi musí dat souhlas s tím, to publikovat na Web)

-základy Magie Ohně z mých zkušeností, nebo z sil Salamandrů

-inner fire - vnitřní oheň: jak v sobě rozvinout ohnivý živel

-ohnivý útok a obrana

 

Sen:

Podobný sen jsem měl už 2-3 krát (dohromady i s tímto). Začínal vždy v našem komíně, který byl ale hodněkrát zvětšený. V jednom snu jsem v tom komíně stavěl schody, aby se v něm dalo jít až do "Kobek", podzemí, obrovské sklepení. V sklepení (i když mělo být ve snu mé) se nacházeli lidé a díky nějaké formuli (myslím že to bylo Solve et Coagula - rozděluj a spojuj) jsem je odhazoval tlakovou vlnou. Potom jsem minimálně už po druhé, získal knihu s názvem Ignitus magic - Magie ohně. Bohužel jsem nenašel v Googlu žádné knihy s tímto názvem, tak jsem se rozhodl jí postupně časem sepsat. Po získání knihy jsem bojoval s Draky v lidské podobě, odhazoval jsem je rukami a formulí "rozděluj a spojuj" (Solve et Coagula). Z každého draka vypadly 3 vejce - asi symbolika 3 časů v kterých Drak žije tudíž přitomnost minulost i budoucnost. Aby Drak znovu neobživl, tak jsem musel zničit vejce v nádobě s lávou. Kdyby přežilo byť jen jediné vejce - jediný čas Draka, tak by Drak obživl. Todle byl celý můj sen o získání knihy.