Ne-moc a její přičiny a řešení (Ne-moct, Ne-mocný)

17.07.2013 19:08

 

Podle Germánské nové medicíny (které se nedaří se prosadit.. protože farmaceutika se to snaží utajit) je 99% nemocí neli všechny nemoci, přičina psychických problémů které zapříčiní nerovnováhu těla, energie, immunity a vitamínů. Takže nedokážeme se rozhodnout - naše mysl zvolí dvě, tři nebo více cest a neumíme se rozhodnout. Pokud je touha rozhodnout se velká, ale my stale nevíme a trápí nás to, tak z toho onemocníme a uzdravíme se teprve tehdy, až si vybereme správnou cestu.

 

Přiklad: měl jsem jet na Šamanský kurz, měl jsem horečky rýmu dusivý kašel atd.. pak jsem si uvědomil že řeším problém mezi Buddhismem a Šamanismem..  den před kurzem jsem se rozhodl že se budu věnovat Šamanismu a na ten kurz pojedu, i kdybych byl nemocný. No a hle, během pár hodin jsem byl zdravý, a druhý den jsem měl pouze rýmu žádný kašel, žádné horečky.

 

Když máme energii, máme MOC, naše smysly jsou silnější, svaly připravené k obraně / útěku, uši poslouchají zda nehrozí nebezpečí zezadu atd.. jsme plně chráněni naším tělem a smysly. Za to když jsme NE-MOCNÍ tak naše smysly jsou chabé, jsme ospalí, bez energie